Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cuius quidem, quoniam Stoicus fuit, sententia condemnata mihi videtur esse inanitas ista verborum. Idem etiam dolorem saepe perpetiuntur, ne, si id non faciant, incidant in maiorem. Itaque nostrum est-quod nostrum dico, artis est-ad ea principia, quae accepimus. Quae quidem vel cum periculo est quaerenda vobis; Si enim ad populum me vocas, eum. Duo Reges: constructio interrete. Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti. Et quidem iure fortasse, sed tamen non gravissimum est testimonium multitudinis. Quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret?
Expectoque quid ad id, quod quaerebam, respondeas. Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas? Omnis enim est natura diligens sui. Oculorum, inquit Plato, est in nobis sensus acerrimus, quibus sapientiam non cernimus. Cur id non ita fit? Serpere anguiculos, nare anaticulas, evolare merulas, cornibus uti videmus boves, nepas aculeis. Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Quamquam te quidem video minime esse deterritum. Collige omnia, quae soletis: Praesidium amicorum. Unum nescio, quo modo possit, si luxuriosus sit, finitas cupiditates habere.
Nos quidem Virtutes sic natae sumus, ut tibi serviremus, aliud negotii nihil habemus. Multa sunt dicta ab antiquis de contemnendis ac despiciendis rebus humanis; Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Itaque si aut requietem natura non quaereret aut eam posset alia quadam ratione consequi. Primum cur ista res digna odio est, nisi quod est turpis? Frater et T. Invidiosum nomen est, infame, suspectum. Nam si propter voluptatem, quae est ista laus, quae possit e macello peti?
Sed quid attinet de rebus tam apertis plura requirere? Nihilo beatiorem esse Metellum quam Regulum. Quae contraria sunt his, malane? At quanta conantur! Mundum hunc omnem oppidum esse nostrum! Incendi igitur eos, qui audiunt, vides. Quo plebiscito decreta a senatu est consuli quaestio Cn. Scio enim esse quosdam, qui quavis lingua philosophari possint; Virtutis, magnitudinis animi, patientiae, fortitudinis fomentis dolor mitigari solet. Habent enim et bene longam et satis litigiosam disputationem. Quod idem cum vestri faciant, non satis magnam tribuunt inventoribus gratiam. An potest, inquit ille, quicquam esse suavius quam nihil dolere?