Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Quantum Aristoxeni ingenium consumptum videmus in musicis? Duo Reges: constructio interrete. Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis. Item de contrariis, a quibus ad genera formasque generum venerunt.

Sed non sunt in eo genere tantae commoditates corporis tamque productae temporibus tamque multae. Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Quis est, qui non oderit libidinosam, protervam adolescentiam? Hoc loco discipulos quaerere videtur, ut, qui asoti esse velint, philosophi ante fiant. Quantam rem agas, ut Circeis qui habitet totum hunc mundum suum municipium esse existimet? Ita enim vivunt quidam, ut eorum vita refellatur oratio. Zenonis est, inquam, hoc Stoici. Sin autem est in ea, quod quidam volunt, nihil impedit hanc nostram comprehensionem summi boni.

Scisse enim te quis coarguere possit? Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Negat enim summo bono afferre incrementum diem. Dat enim intervalla et relaxat.

Vide, quaeso, rectumne sit. Tu enim ista lenius, hic Stoicorum more nos vexat. Sumenda potius quam expetenda. Nos quidem Virtutes sic natae sumus, ut tibi serviremus, aliud negotii nihil habemus. Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam; Ut proverbia non nulla veriora sint quam vestra dogmata. Ut id aliis narrare gestiant? Tamen a proposito, inquam, aberramus.

Matthew Taylor